sofiass

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av sofia larsson - 2 januari 2012 23:59

Heej !! <33


i morgon ska jag byta julklappar med wilma och saga (lite sena veet).

men det ska bli skojigt, wilma har ju varit i helsingland hos sin mormor och morfar och saga har varit i malmö och jag har varit sjuk och vart med natta och wilma !! <33

men iallafall såå vet jag inte vad vi hittar på mera...

men nu ska jag snart gå och lägga miig så bloggar jag när jag vaknat  i morgon!!


kyssar sofia

 

saknar ..... (L)



kyssar :*

Av sofia larsson - 2 januari 2012 22:21

köpte dem här galet snygga skorna på high five!! <33 rea 40 procent på kostade 719 kr =)


här är några av mina favorit örhängen!! <33  

   några andra..  

   

andra.. :D

¨¨

ha dee bra !! <33 kyssar sofia   


Av sofia larsson - 2 januari 2012 21:40

Tjabbalabba!!Vart på thai lee gött så känner man sej jätte go efter.Aja köpte jätte nicea skor moonboots, rosa såklart!!!Men har duchat nu och sitter i onepicen och myser kollar på sommar med göran så j*vla rolig!!!Aja lägger upp bild på skorna får se om det funkar....Kyssar sofia :-)

Av sofia larsson - 2 januari 2012 13:04

Godmorgon :-) Vaknade typ kvart över tolv idag nice, idag ska jag äta på thsi lee med mamma och sen halv fem blir det träning:-) Fattar inte varför vissa tycker det är töntigt att göra saker med sina fräldrar?! Själv tycker jag det är grymt mysigt att äta lunch ute eller ngt sådant med mammaJaja idag kommer wilma hem nice kanske hinner träffa henne en stund i morgon?? Men men nu ska jag hoppa in i duchen. Så lägge jag upp bilder sen.Kyssar sofia :-)

Do you not speak swedish?

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Bilder! :)

 

        

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards